Nowa kampania Western Union
Ruszyła nowa kampania firmy Western Union, światowego lidera na rynku transferów pieniężnych
Kampania realizowana jest za pomocą działań ATL, BTL, oraz imprez promocyjnych. Jej głównym celem jest zapoznanie mieszkańców Polski, a w szczególności jej południowej części, z nowym wizerunkiem marki.
Kampania Western Union obejmie swym zasięgiem teraz całego kraju, jednak najwięcej działań jest skierowanych do mieszkańców Podkarpacia, Małopolski oraz Dolnego Śląska. To w tych rejonach zaplanowano akcje BTL, outdoor oraz eventy pod hasłem "Piknik z Western Union", pierwszy z nich już odbył się w Zakopanem, kolejne w Rzeszowie, Krakowie i Wrocławiu.
Strategia przekazu w tej kampanii została oparta przede wszystkim na wartościach rodzinnych. Layouty przedstawiają scenki z życia polskich rodzin i dzięki temu wywołują w odbiorcach bardzo pozytywne konotacje - mówi Konrad Olszaniecki, Dyrektor Regionalny Western Union w Polsce.
Kampania, oprócz celów wizerunkowych, ma za zadanie utrzymanie pozycji Western Union jako światowego lidera na rynku transferów pieniężnych. Dlatego opiera się na promocji w mediach publicznych. Spoty o długości 15" i 30" będą emitowane w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP3, TV Polonia, TVN, TVN7, Polsati TV4. Poza tym duży nacisk położono na wsparcie kampanii działaniami PR w mediach lokalnych na południu kraju (radio i prasa).
Za stronę kreacyjną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za zakup mediów Starcom. Kampania potrwa do końca czerwca 2004 roku.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Western Union