'Nowa Fortuna. Na 100%. Bez dosypywania cukru' (wideo)
Marka Fortuna (Agros Nova) w najnowszej kampanii telewizyjnejpromuje swą nową ofertę soków 100% bez dosypywania cukru. Tonajsilniejsza kampania Fortuny od 2000 roku.
Głównym przesłaniem reklamy jest uświadomienie konsumentomróżnicy pomiędzy 100% sokiem, a nektarami i napojami, którezawierają do 20 kostek cukru w 1 litrze oraz wskazanie nawyjątkowość oferty Fortuny, która jako jedyna marka na rynku ma wswojej ofercie wyłącznie 100% soki.
30-sek. spot reklamowy jest emitowany w siedmiu ogólnopolskichstacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7oraz w kanałach tematycznych.
Nowa oferta i promująca ją kampania to pierwszy etap relaunchumarki. Będzie ona bardzo szeroko komunikowana w prasiekonsumenckiej (31 tytułów, w tym: magazyny opinii, lifestyle'owe,poradnikowe, parentingowe, opinii, zdrowotne, TV-guidy) i branżowejoraz w internecie. Bardzo intensywne będzie również wsparcie wmiejscach sprzedaży. W tym celu Agros Nova przygotowała różnorodnemateriały POSM, które mają na półkach wyróżnić strefę Fortuny bezcukru.
Kampanię przygotowała agencja RED8 Communications Group, któratym projektem rozpoczęła współpracę z marką Fortuna. Planowanie izakup mediów - MediaCom.
Kampanię reklamową wspierają też działania PR.
Hasło reklamowe:
Nowa Fortuna. Na 100%. Bez dosypywania cukru
Klient:
AGROS NOVA Sp. z o.o. Monika Barańska, Sylwia Kocon, MarcinFilipiak
Agencja:
Red8 Communications Group
Branża:
FMCG
Typ kampanii:
wizerunkowo-produktowa
Termin:
od 27 września
Dom mediowy:
MediaCom
Dom produkcyjny:
OTO Film Studio
Manager projektu:
ALEKSANDER ŁUKOMSKI / MICHAŁ LESZCZYŃSKI
Art director:
Maciej Marasek
Copywriter:
Marcin Jagnus
Account:
Aleksander Łukomski
Scenariusz:
RED8
Reżyseria:
Michał Gazda
Zdjęcia:
Piotr Szczepański
Montaż:
Jarosław Barzan
Muzyka:
Sebastian Olko
Dołącz do dyskusji: 'Nowa Fortuna. Na 100%. Bez dosypywania cukru' (wideo)