SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nick Brien szefem jury Media podczas Cannes Lions

Prezes i CEO Mediabrands Nick Brien będzie przewodniczył obradom jury w kategorii Media na tegorocznym festiwalu reklamy w Cannes.

Nick Brien na codzień kieruje pracami niezależnych agencji mediowych Mediabrands, w tym światowych sieci Universal McCann oraz Initiative, firmy Magna, zajmującej się negocjacjami oraz analizami rynków scentralizowanych, grupy zajmującej się barterami mediowymi Magna Trading, agencji J3, pracującej wyłącznie dla Johnson & Johnson, oraz wielu agencji o specjalistycznych profilach, w tym ID Media, NSA, OSI, Wahlstrom, Reprise Media, ekspertów odpowiedzialności marketingowej MAP oraz IPG Emerging Media Lab.

56. Międzynarodowy Festiwal Reklamy odbędzie się w Cannes w dniach 21-27 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Nick Brien szefem jury Media podczas Cannes Lions

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl