National Geographic Channel promuje jesienne nowości
Kanał National Geographic Channel rozpoczął kampanię reklamową jesiennej ramówki, w której promowane będą nowe i kontynuowane pozycje stacji. Działania obejmują telewizję, prasę i internet.
Ramówka promowana będzie m.in. poprzez aplikację konkursową na stronie www.takijestswiat.pl, pozwalającą na udział w quizach, sondach, grach zręcznościowych oraz na sprawdzanie swojej wiedzy. Za udział w tych aktywnościach przydzielane będą punkty, które będą sumowane przez cały okres kampanii. W finale wygrać będzie można m.in. iPada, nawigację oraz sportowe zegarki. Przewidziano też nagrody dzienne.
Działania promocyjne realizowane będą też na kanałach z portfolio FOX International Channels Poland (National Geographic Channel, Nat Geo Wild, FOX i FOX Life) oraz w TVN, gdzie pojawią się 16-sekundowe billboardy sponsorskie. Reklamy pojawią się też w internecie (Google, YouTube, IDMnet, gazeta.pl i serwisy sieci .FOX.) oraz w prasie („Newsweek”, „Angora”, „Wprost”, „To&Owo”, „Fakt TV” i „Super Express TV”).
Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Vizeum, zaś koncept kreatywny został opracowany przez dział marketingu FOX International Channels Poland we współpracy z agencją Lemon Sky. Działania potrwają do końca października br.
W jesiennej ramówce National Geographic Channel pojawią się nowe programy (m. in. „Stawka warta tuńczyka”, „Czekając na apokalipsę” czy „Miejski przekręt”) jaki i kontynuacje znanych serii („Megafabryki”, „Katastrofa w przestworzach”, więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: National Geographic Channel promuje jesienne nowości