Najwięcej graficznych reklam na stronach Yahoo
Strony należące do Yahoo! są czołowym wydawcą reklam z blisko 19-procentowym udziałem na amerykańskim rynku reklam graficznych online.
W listopadzie ubiegłego roku Yahoo! Sites miały tutaj 18,8 procenta udziałów, wyprzedzając Fox Interactive Media (16,3 procenta), Microsoft Sites (6,7 procenta), Time Warner Network (5,8 procenta) oraz Facebook.com (1,5 procenta) - wynika z danych firmy badawczej comScore.
Oznacza to, że blisko połowa reklam graficznych obejrzanych przez amerykańskich użytkowników, pochodziła właśnie z tych pięciu internetowych własności.
Z kolei pod względem wyświetlanych reklam przypadających na jedną wizytę internauty, ze średnią liczbą 45,7 liderem w listopadzie 2007 okazały się strony należące do Fox Interactive Media, wyprzedzając Bebo.com (27,2), CBS Sports (22,6), Viacom Digital (20,6) oraz Yahoo! Sites (20,5).
źródło: comScore
Dołącz do dyskusji: Najwięcej graficznych reklam na stronach Yahoo