SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serial „Motyw” jesienią w Player.pl, telewizyjna premiera wiosną. „Nasza strategia programowa”

Nowy serial „Motyw” telewizji TVN przedpremierowo będzie można oglądać w player.pl. Produkcja w serwisie zadebiutuje późną jesienią, a telewizyjna premiera odbędzie się wiosną przyszłego roku. - Chcemy wzmocnić ofertę dla abonentów playera, a ten serial spełnia wszystkie warunki, żeby stać się mocnym punktem oferty SVOD -owej - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN Discovery Polska.

Małgorzata Kożuchowska w serialu „Motyw”; fot. Telewizja TVNMałgorzata Kożuchowska w serialu „Motyw”; fot. Telewizja TVN

Akcja serialu „Motyw” toczy się w Gdańsku i przedstawia historię miłosnego trójkąta Luizy, „Czarnej” oraz Maksa. Fabułę produkcji otwiera zbrodnia, a tłem całej sprawy są tajemnice sprzed lat. Rozwiązania tej niełatwej układanki poszukiwać będzie komisarz Paweł Szulc. Serial opisuje hasło: „Każdy jest zdolny do zła, potrzebny jest tylko... Motyw”.

W rolach głównych widzowie zobaczą m.in.: Małgorzatę Kożuchowską, Agnieszkę Grochowską, Michała Czerneckiego, Andrzeja Konopkę, Magdalenę Walach, Olgę Bołądź oraz Adama Ferencego.

Z najnowszych informacji wynika, że Telewizja TVN podjęła decyzję o tym, aby „Motyw” przedpremierowo pokazać w player.pl. Serial w serwisie zadebiutuje późną jesienią. - Chcemy wzmocnić ofertę dla abonentów playera, a ten serial spełnia wszystkie warunki, żeby stać się mocnym punktem oferty SVOD-owej - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN Discovery Polska.

Tak jak już wcześniej planowano, premiera produkcji na antenie TVN zaplanowana jest na wiosnę 2020 roku. Tym samym „Motyw” to już kolejny serial Telewizji TVN, który ma swoją przedpremierę w player.pl. Na przykład od 17 czerwca w tym serwisie dostępny jest drugi sezon „Pod powierzchnią”, który w telewizji linearnej będzie emitowany jesienią br. Z kolei pod koniec grudnia w serwisie VOD nadawcy zadebiutowała produkcja „Chyłka - Zaginięcie”, która w telewizji emitowana była wiosną br. Aktualnie trwają prace nad drugim sezonem tego serialu, który również wcześniej ma trafić na player.pl.

- Jesteśmy największym producentem w Polsce a player.pl to najpopularniejszy serwis OTT. Sukces „Chyłki” i naszej strategii programowej, dzięki której wszystkie seriale mają prapremierę w subskrypcyjnym playerze zaowocował kilkukrotnym wzrostem subskrypcji. Widząc zainteresowanie użytkowników, będziemy coraz więcej oferować, jako „player oryginal” albo „player first” - mówi nam Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital.

Producentem serialu „Motyw” jest DGA Studio, Dorota Kośmicka-Gacke („Diagnoza”, „Druga szansa”, „Niania”) i Jan Kępiński („Agent: Gwiazdy”, „Milionerzy”) na zlecenie dla TVN. Za scenariusz odpowiada zespół: Tomasz Titkow (główny scenarzysta), Joanna Titkow i Ewa Popiołek, pod nadzorem kreatywnym Katarzyny Śliwińskiej-Kłosowicz (scenarzysta, m.in.: „Drugiej Szansy” „Pod Powierzchnią” czy „Diagnozy”).

Serial reżyseruje Paweł Maślona (współscenarzysta „Demona”, reżyser wielokrotnie nagradzanego „Ataku paniki”). Operatorem jest Mikołaj Łebkowski, kierownikiem produkcji - Robert Feluch, autorem scenografii - Elwira Pluta, charakteryzacji - Aneta Brzozowska, a kostiumów - Dorota Williams. Montażem zajmie się Piotr Kmiecik i Wojciech Mrówczyński.

Zdjęcia do serialu odbywają się w Warszawie i Gdańsku. Potrwają one do września.

Z tzw. lokowania produktu w „Motywie” skorzysta Gdańsk. Urząd Miejski w Gdańsku podpisał z TVN Media umowę, na mocy której miasto to będzie promowane w nowym serialu TVN. Transakcja wyniosła około 1 mln zł.

Tym samym „Motyw” będzie już kolejnym serialem TVN, w którym promowany jest Gdańsk. W ostatnim czasie miasto korzystało z lokowania produktu w serialu „Diagnoza”, którego główna akcja wprawdzie toczy się w Rybniku, ale część wątków dzieje się w Gdańsku. Kilka lat temu miasto było obecne w serialu „Prawo Agaty”.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Dołącz do dyskusji: Serial „Motyw” jesienią w Player.pl, telewizyjna premiera wiosną. „Nasza strategia programowa”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spike
Będzie jak z Chyłką, młodzi w większości obejrzą serial w playerze, a podczas emisji serialu w telewizji, grupa docelowa 16-49 będzie miała najniższy procentowy udział w rynku.
odpowiedź
User
Ian
Ależ Kozuchowska wyglada niekorzystnie w tej peruce
odpowiedź
User
iksiński
Same nowe twarze...
odpowiedź