Monika Rusinek: z MEC do Value Media
Monika Rusinek zaczęła pracę jako senior communication planner w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej pracowała w MEC, ARBOmedia Polska i Infinity Media.
Poprzednio Monika Rusinek pracowała przez półtora roku jako online planner w domu mediowym MEC, odpowiadając za obsługę Kompanii Piwowarskiej m.in. przy kampaniach Tyskiego, Redd’sa i Żubra. Wcześniej przez ponad pięć lat pełniła funkcję interactive media plannera & buyera w Infinity Media, obsługując takich klientów jak m.in. Egmont, Agata Meble czy O’chikara. Karierę zaczynała jako account executive w ARBOmedia Polska (obecnie Goldbach Poland).
W branży domów mediowych pracuje od 2007 roku. Jest absolwentką Szkoły Filmowej w Łodzi, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Świętokrzyskiej.
Dołącz do dyskusji: Monika Rusinek: z MEC do Value Media