Mniejszy zysk Agory
Mimo złej sytuacji na rynku reklamowym Agora nadal jest zainteresowana zakupem stacji telewizyjnej i rozwijaniem sieci stacji radiowych
W pierwszym półroczu 2002 Agora, wydawca "Gazety Wyborczej", zarobiła około 48 mln zł - informuje spółka.
Za drugi kwartał grupa kapitałowa osiągnęła 217 mln zł przychodów oraz 31 mln zł zysku netto. Natomiast w całym pierwszym półroczu 2002 r. sprzedaż wyniosła 382,8 mln zł, zaś zysk netto - 47,9 mln zł.
W pierwszym półroczu średnia sprzedaż "Gazeta Wyborcza" wyniosła 434 tys. egz., czyli o 4,2 proc. mniej, niż w pierwszej połowie 2001 r. Łączne przychody z ogłoszeń w "Gazecie" spadły w pierwszym półroczu do 229,7 mln zł czyli prawie o 25%.
Mimo niekorzystnej sytuacji na rynku reklamowym Agora podtrzymuje plany inwestycyjne czyli ewentualny zakup stacji telewizyjnej oraz rozwijanie sieci stacji radiowych.
Dołącz do dyskusji: Mniejszy zysk Agory