Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami
Forbes liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych, a CKM lifestylowych - słaby wynik Playboya.
'CKM' (Marquard Media Polska) miał w październiku 2006 sprzedaż ogółem na poziomie 111 551 egz. (o ponad 30 000 więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.
Na drugie miejscu uplasował magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) a na trzecim Men's Health Polska (Motor-Presse Polska). Stawkę zamyka - z duża stratą do lidera - miesięcznik "Playboy".
październik | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
CKM | 111551 | 79847 |
Logo | 66934 | - |
Men’s Health Polska | 64336 | 60376 |
Playboy | 52935 | 62847 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "CKM".
2006 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
CKM | 111551 | 88770 |
Logo | 66934 | 76366 |
Men’s Health Polska | 64336 | 64119 |
Playboy | 52935 | 58397 |
W październiku 2006 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 35 458 egz. (w analogicznym okresie 2005 roku - 37 699 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 069 egz. (rok wcześniej 18 321 egz.)
październik | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Forbes | 35458 | 37699 |
Manager Magazin | 29069 | 18321 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotował tylko "Manager Magazin".
2006 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Forbes | 35458 | 36066 |
Manager Magazin | 29069 | 25103 |
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:
- Przyjaciółka liderem poradnikowych tygodników dla kobiet
- Newsweek obronił pozycję lidera
- Rośnie sprzedaż dzienników regionalnych
- Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami
- Super Express wyprzedził Dziennik
- "Twój Styl" powrócił na pozycję lidera
Dołącz do dyskusji: Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami