SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami

Forbes liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych, a CKM lifestylowych - słaby wynik Playboya.

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w październiku 2006 sprzedaż ogółem na poziomie 111 551 egz. (o ponad 30 000 więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.

Na drugie miejscu uplasował magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) a na trzecim Men's Health Polska (Motor-Presse Polska). Stawkę zamyka - z duża stratą do lidera - miesięcznik "Playboy".

październik

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 111551 79847
Logo 66934 -
Men’s Health Polska 64336 60376
Playboy 52935 62847

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "CKM".
 
2006

październik wrzesień
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 111551 88770
Logo 66934 76366
Men’s Health Polska 64336 64119
Playboy 52935 58397

 
W październiku 2006 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes'  - na poziomie 35 458 egz. (w analogicznym okresie 2005 roku - 37 699 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 069 egz. (rok wcześniej 18 321 egz.)

 

październik

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 35458 37699
Manager Magazin 29069 18321

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotował tylko "Manager Magazin".
 

2006

październik wrzesień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 35458 36066
Manager Magazin 29069 25103


Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl