Microsoft uruchomił portal dla firm
Microsoft udostępnił polskim firmom informacyjno-edukacyjny portal internetowy. Dostępny w języku polskim serwis ma zwiększać ich kompetencje biznesowe i technologiczne.
W dostępnej pod adresem www.microsoft.com/poland/partner witrynie znajdują się materiały informacyjne, narzędzia edukacyjne, prezentacje multimedialne, a także dokumenty i szablony pomagające im m.in. definiować długofalowe strategie biznesowe i technologiczne oraz świadomie rozwijać wybrane specjalizacje branżowe i produktowe. W portalu można też znaleźć narzędzia ułatwiające codzienną pracę: wzory dokumentów ofertowych, szablony ankiet itp. Opisy scenariuszy biznesowych mają uprościć firmom przygotowanie treści prezentacji handlowych, a biblioteki grafik - nadanie im profesjonalnego wyglądu.
Strona udostępnia informacje, których zdobycie byłoby dla poszczególnych firm kosztowne, np. bieżące raporty światowych firm analitycznych. Witryna gromadzi także materiały pomocnicze, rozszerzające wiedzę na temat branż, bieżących problemów biznesu, najlepszych praktyk oraz technologii.
Celem portalu jest także doskonalenie umiejętności sprzedaży rozwiązań opartych na technologiach i produktach Microsoft. - Staramy się, aby partnerzy byli w stanie dobrze przygotować się do oferowania swoich rozwiązań na konkurencyjnym rynku, dlatego w portalu znajdują się poradniki na temat pozycjonowania rozwiązań wobec konkurencji, segmentowania rynku i planowania sprzedaży -wyjaśnia Magdalena Bogucka, specjalista ds. programów partnerskich w polskim oddziale Microsoft. - Przede wszystkim jednak portal pomaga zrozumieć podstawy skutecznej sprzedaży: trafną ocenę potrzeb klientów i przygotowanie ofert odpowiadających tym potrzebom, często w kontekście konkretnej branży - dodaje.
Serwis ułatwia też firmom współpracę z Microsoft, udostępniając im narzędzia do komunikacji z opiekunami, grupy dyskusyjne, formularze pozwalające zgłosić zapotrzebowanie na pomoc architektów rozwiązań, specjalistów branżowych lub technologicznych. W nowym portalu znajduje się również kompleksowy opis aktualnej oferty Microsoft z warunkami licencyjnymi. Oddzielna sekcja została poświęcona informacjom o trwających promocjach i programach marketingowych, w których firmy mogą wziąć udział.
Dołącz do dyskusji: Microsoft uruchomił portal dla firm