Michał Szeptycki założył dom mediowy Innovations
Michał Szeptycki, były dyrektor mediów w SPC House of Media,założył własny dom mediowy pod nazwą Innovations. Firma zajmowaćsię będzie planowaniem mediów uzupełnionym o niestandardowedziałania wykorzystujące inne kanały komunikacji.
- Początkowo miała to być firma zajmująca się przede wszystkimambient media, jednak wiele rozmów jakie przeprowadziłem w ostatnimczasie, przekonało mnie, że ze strony klientów jest potrzeba ioczekiwanie na zintegrowane rozwiązania, w których strategiamediowa oparta na tradycyjnych mediach jest w naturalny sposóbuzupełniona przez działania niestandardowe wykorzystujące innekanały komunikacji - mówi Michał Szeptycki.
W tej chwili Innovations jest w trakcie rekrutacji zespołu,organizacji biura i tworzenia strony internetowej. Ponadto jużtrwają przygotowywania kampanii dla pierwszych klientów na jesieńbr., ale na razie Szeptycki nie ujawnia żadnych szczegółów na tentemat.
Michał Szeptycki od ponad 12 lat pracuje w branży reklamowej.Karierę zaczynał w dziale mediów agencji Euro RSCG, a następnietworzył dział mediów w agencji Foote, Cone & Belding (FCB).Kolejnym etapem była funkcja dyrektora ds. mediów w domu mediowymMedia Concept, a od 1999 roku współtworzył jeden z największych wPolsce niezależnych domów mediowych SPC House of Media, gdzierównież pracował jako dyrektor mediów.
Dołącz do dyskusji: Michał Szeptycki założył dom mediowy Innovations