MediaCom zdobył wart 425 mln funtów budżet mediowy Sky
Należąca do WPP sieć domów mediowych Mediacom wygrała przetarg na obsługę mediową Sky w Europie. Pokonała w nim Zenith (Publicis Groupe) i Carat (Dentsu Aegis Network).

MediaCom będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów na pięciu rynkach europejskich. Budżet, który obsłuży oszacowano na 425 mln funtów.
W przetargu, który firma Sky prowadziła po raz pierwszy od 13 lat, MediaCom pokonał Zenith i Carat. Postępowanie dotyczyło obsługi wszystkich mediów (również internetu) poza reklamą zewnętrzną. Tą zajmować się będzie nadal firma Rapport.
Dotychczas obsługą mediową Sky zajmowały się domy mediowe należące do WPP: MediaCom w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Hiszpanii i Austrii oraz Mindshare i MediaCom w Niemczech.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: MediaCom zdobył wart 425 mln funtów budżet mediowy Sky