SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media Contacts dla wydawnictwa Egmont

Media Contacts rozpoczęło realizację kolejnej kampanii online dla wydawnictwa Egmont.

Po bardzo udanej kampanii promującej magazyny skierowanej do dzieci w wieku szkolnym, wydawca zdecydował o szerszym wykorzystaniu Internetu w  komunikacji swoich produktów - czytamy w komunikacie.

Obecne kampanie nastawione są na generowanie sprzedaży: Klubu Książek Disneya oraz Klubu Książki Kubusia Puchatka, zachęcające rodziców do wstąpienia do Klubu. Przystąpienie do klubu wiąże się  z  otrzymywaniem pięknych książeczek i prezentów a przesyłka adresowana jest wprost do  dziecka, co dodatkowo sprawia dużą radość!

„Dzieci są dosyć trudną w dotarciu grupą docelową w Internecie. Stosunkowo niewiele jest bowiem serwisów dedykowanych najmłodszym. Zdecydowanie najważniejszą kwestią decydującą o skuteczności kampanii online jest odpowiedni do wieku dobór narzędzi komunikacji oraz atrakcyjny wizualnie przekaz” – wyjaśnia Sławomir Kornicki, Dyrektor Zarządzający Media Contacts.

Trwają już prace nad przygotowaniem kolejnych akcji online promujących tytuły Egmontu.

W bieżącym tygodniu rozpoczęła się także kampania miesięcznika przeznaczonego dla młodszych nastolatek: "13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki". Media Contacts za trzon komunikacji wybrało bardzo popularne w tej grupie docelowej serwisy z blogami (publikowane online elektroniczne pamiętniki pisane przez internautów).

Dołącz do dyskusji: Media Contacts dla wydawnictwa Egmont

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl