Media Agory nagrodzone za Euro 2008
"Gazeta Wyborcza" i serwis Sport.pl zajęły drugie miejsce w międzynarodowym konkursie wydawców mediów na najlepsze projekty związane z Euro 2008. Szczególne uznanie jury zdobył turniej dla dzieci "miniEuro" zorganizowany przez redakcję "Gazety" w Gdańsku.
- "Gazeta" udowodniła, że choć specjalizuje się w tematyce innej niż sportowa, to potrafi doskonale wyczuć, czym żyją pasjonaci sportu. W projekt związany z Euro 2008 zaangażowane były niemal wszystkie media Agory, a turniej piłki nożnej dla 11-latków pokazał, że piłkarze nie pojawiają się znikąd: trzeba ich znaleźć, zaangażować i trenować, póki nie dorosną - uzasadniło wyróżnienie dla "Gazety" jury konkursu.
W związku z mistrzostwami Euro 2008 "Gazeta Wyborcza" przygotowała cykle artykułów "Historia mistrzostw Europy" oraz "Polskie Gwiazdy na Euro" i opracowała dodatek redakcyjny "Skarb Mistrzów", a trójmiejska redakcja zorganizowała turniej "miniEuro". W internecie pojawił się serwis Euro 2008, wzbogacono też serwis Zczuba.pl. Wystartował konkurs "Golmania", a na Sport.pl pojawiły się relacje na żywo z mistrzostw i tematyczne materiały wideo. Użytkownicy telefonów komórkowych dzięki aplikacji "Sport - Euro 2008" mogli śledzić relacje na żywo z rozgrywanych meczów na portalu Gazeta.mobi.
Organizatorem Football Media Competition jest międzynarodowe stowarzyszenie mediów INMA (International Newsmedia Marketing Association). W konkursie wzięli udział wydawcy z całej Europy, a zwycięzcą została szwedzka gazeta "Aftonbladet".
"Gazeta Wyborcza" była kilkakrotnie laureatem nagród i wyróżnień stowarzyszenia INMA. W tym roku zdobyła m.in. nagrodę za wydanie z pierwszą stroną w czterech wersjach z najlepszymi sloganami zachęcającymi do udziału w wyborach wymyślonymi przez czytelników, a także nagrodę za akcję "Ratujmy Rospudę".
Dołącz do dyskusji: Media Agory nagrodzone za Euro 2008