Marka Hej wraca do Demo
SM Nowy Targ zakończyła współpracę z D'Arcy. Marka Hej wraca do Demo effective launching
Marka po roku trafiła do D'Arcy, aby jednak wrócić pod skrzydła Demo effective launching. Obecnie trwa na terenie Małopolski i Śląska przygotowana przez Demo kampania "Pełne, Hej!". Biorąc pod uwagę, że Śląsk to aglomeracja skupiająca mężczyzn ciężko pracujących fizycznie, potrzebujących właściwego, pełnowartościowego żywienia, szczególny nacisk w tej kampanii Demo kładzie na zawartość tłuszczową - pełne. Celem kampanii jest budowa świadomości marki i oferowanych przez nią wartości, jak również wzrost sprzedaży. Demo zajęło się również zaplanowaniem i zakupem mediów. 7 sekundowy billboard sponsorski możemy oglądać obecnie w TVP Katowice i TVP Kraków, spot radiowy emituje Radio Flash, Radio Karolina i PR Kraków. Ponad to dodatkowym nośnikiem reklamowym marki Hej w Krakowie i na Śląsku są tramwaje.
Tytuł kampanii - "Pełne, Hej!"
Zasięg kampanii - kampania regionalna: Śląsk, Małopolska
Cel: budowa świadomości marki i oferowanych przez nią wartości, wzrost sprzedaży
Czas trwania: Śląsk: kwiecień - wrzesień 2003
Kraków: maj - lipiec 2003
Grupa docelowa: kobiety w wieku 25+, mieszkające w województwie Śląskim i Małopolskim
Media:
- TV: TVP Katowice, TVP Kraków
- Radio: Śląsk: Flash, Karolina
Małopolska: Flash Kraków, PR Kraków
Tramwaje: Śląsk i Małopolska
Dom mediowy: planowanie i zakup mediów - Demo - Jarosław Teper
Przedstawiciel agencji: Agnieszka Cachro
Grupa kreatywna: Dariusz Chwierut, Grzegorz Garyga
Inne
Dołącz do dyskusji: Marka Hej wraca do Demo