SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Makaronizmy Sorenti

9 maja ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa makaronów Sorenti, których producentem jest firma Makarony Polskie S.A.

Kreację opracowała agencja Demo effective launching. Celem kampanii jest zapoznanie konsumentów z marką Sorenti i wzrost jej świadomości.

   

Przez kilka miesięcy spoty (15’s i 30’s) będą emitowane w stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, TVN7, oraz kablowych: Viva, MTV, National Geographic, Romantica, Hallmark, AXN i innych. Kampania jest dodatkowo wsparta sponsoringiem programów oraz kreacjami w prasie handlowej.

Nad projektem kreatywnym pracował zespół w składzie: Dominik Gil – client service director, Bartek Kozłowski – creative director, Peter "Kangur" Olszewski - art director, Bartosz Biernacki - senior copywriter, Anna Szanciło - junior copywriter.

   

Kampanię w mediach przygotował zespół PRO Media House: Jarosław Teper – media & klient service director, Carolina Pietyra – senior media planner oraz Joanna Karawaj – media planner/buyer.

Dołącz do dyskusji: Makaronizmy Sorenti

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl