Makaronizmy Sorenti
9 maja ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa makaronów Sorenti, których producentem jest firma Makarony Polskie S.A.
Kreację opracowała agencja Demo effective launching. Celem kampanii jest zapoznanie konsumentów z marką Sorenti i wzrost jej świadomości.
Przez kilka miesięcy spoty (15’s i 30’s) będą emitowane w stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, TVN7, oraz kablowych: Viva, MTV, National Geographic, Romantica, Hallmark, AXN i innych. Kampania jest dodatkowo wsparta sponsoringiem programów oraz kreacjami w prasie handlowej.
Nad projektem kreatywnym pracował zespół w składzie: Dominik Gil – client service director, Bartek Kozłowski – creative director, Peter "Kangur" Olszewski - art director, Bartosz Biernacki - senior copywriter, Anna Szanciło - junior copywriter.
Kampanię w mediach przygotował zespół PRO Media House: Jarosław Teper – media & klient service director, Carolina Pietyra – senior media planner oraz Joanna Karawaj – media planner/buyer.
Dołącz do dyskusji: Makaronizmy Sorenti