SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trzeci sezon polskiej wersji „Magii nagości" z mniejszą widownią

Pierwsze cztery odcinki trzeciego sezonu programu Zoom TV „Magia nagości. Polska” oglądało średnio 132 tys. widzów, o 107 tys. osób mniej niż przed rokiem. Cykl ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Beata Olga Kowalska, gospodyni „Magii nagości. Polska”; fot. Krystian Szczęsny Beata Olga Kowalska, gospodyni „Magii nagości. Polska”; fot. Krystian Szczęsny

Zoom TV trzeci sezon programu „Magia nagości. Polska” nadaje w piątki o godz. 23.00, począwszy od 16 września 2022 roku. Średnia widownia emisji cyklu do 7 października wyniosła 132 tys. osób. Przełożyło się to na 2,14 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas najwięcej widzów zgromadził czwarty odcinek, który śledziło 148 tys. widzów.

Dla porównania, pierwsze trzy odcinki pierwszego sezonu „Magia nagości. Polska” emitowane od 3 do 17 września ub.r. śledziło 249 tys. osób. Przełożyło się to na 3,82 proc. udziału stacji w 4+, 4,15 proc. w 16-49 i 4,01 proc. w 16-59. Program stracił 107 tys. widzów.

Premiery polskiej wersji „Magii nagości” mają kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji. Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,49 proc., a w grupie 16-49 było to 0,52 proc.

Show „Magia nagości. Polska” jest oparty na brytyjskim formacie „Naked Attraction” produkcji Studia Lambert, które jest częścią All3Media. Dotychczas lokalne wersje projektu powstały w takich krajach, jak: Dania, Finlandia, Niemcy, Rosja i Włochy. Formuła programu polega na tym, że uczestnicy wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę jedynie na podstawie ich nagich ciał. Program jest eksperymentem telewizyjnym, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wybór partnera lub partnerki wyłącznie w oparciu o cechy fizyczne determinuje na przykład powodzenie związku.

Gospodynią show jest aktorka Beata Olga Kowalska, znana m.in. z serialu „Ranczo”.

Dołącz do dyskusji: Trzeci sezon polskiej wersji „Magii nagości" z mniejszą widownią

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OlgaO
Ten program kompromituje Polskę i polskich mężczyzn na arenie międzynarodowej bo potwierdza badania o tym że Polacy mają jedne z najkrotszych siurków w Europie:)))
0 0
odpowiedź
User
Irek świrek
Bardzo mało estetyczny jest ten program. Jest jednak przede wszystkim nudny.
0 0
odpowiedź
User
Obserwator
Zawsze porównuję ten program do Ślubu od pierwszego wejrzenia i zastanawiam się, który z nich jest bardziej znamiennym znakiem czasu. Przy czym polska wersja Naked Attraction jest wyjątkowo kulturalna i podmiotowa wobec uczestników w porównaniu do wersji angielskiej czy niemieckiej.
Swoją drogą czy z wyników oglądalności wynika, że ponad połowa oglądających to osoby 60+? Jeśli tak, byłoby to ciekawe zjawisko społeczne.
0 0
odpowiedź