'Magda M.' w Gazecie Wyborczej
Pierwszy sezon serialu 'Magda M.' będzie sprzedawany wraz z Gazetą Wyborczą co czwartek, począwszy od 22 marca.
Kolekcja obejmie 7 płyt DVD - 15 odcinków pierwszej serii (na pierwszej płycie znajdą się trzy odcinki, na kolejnych - po dwa). Cena „Gazety Wyborczej” wraz z płytą DVD wyniesie 4.99 PLN.
Patronem medialnym kolekcji jest Telewizja TVN.
Kolekcję „Magdy M.” w „Gazecie Wyborczej” wspiera kampania w TVN i TVP, w stacjach radiowych: TOK FM, Złote Przeboje, Roxy FM, Radio Zet, Polskie Radio, Radio Eska oraz autopromocyjnie „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, portal Gazeta.pl.
Kreację kampanii przygotowała agencja DDB we współpracy z Telewizją TVN. Media zakupił Dom Mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: 'Magda M.' w Gazecie Wyborczej