Maciej Klepacki odpowiada za strategię monetyzacji digitalowego portfolio Edipresse Polska
Maciej Klepacki, dyrektor operacyjny segmentu cyfrowego w wydawnictwie Edipresse Polska, od początku października ma poszerzony zakres swoich obowiązków. Odpowiada teraz także za monetyzację cyfrowego portfolio wydawcy.
W zakresie nowych obowiązków dyrektora w tym mieści się m.in. wsparcie sprzedaży, badania i analizy oraz rozwój technologiczny internetowych portali spółki. Klepacki wspiera też od teraz zarząd Edipresse w pracach nad całościową strategią cyfrową, planowaniu rozwoju organicznego oraz w procesach akwizycyjnych.
W strukturze do Macieja Klepackiego raportować bezpośrednio będą: dyrektor sprzedaży cyfrowej (na tym stanowisku jest wakat), dyrektor ds. strategii oferty reklamowej digital Mariola Zienkiewicz, dyrektor techniczny Dymitr Mazar, kierownik działu cyfrowego Karolina Stępczyńska oraz Mariusz Donica - head of traffic & online inventory. Sam Maciej Klepacki raportuje bezpośrednio do Izy Bochenek, członka zarządu Edipresse odpowiedzialnego za obszar cyfrowy w spółce .
Klepacki pracuje w Edipresse Polska od początku stycznia 2017 roku. Wcześniej pracował jako dyrektor zarządzający w Grupie Allegro, gdzie odpowiadał za strategię, rozwój biznesu i zarządzanie operacyjne ośmioma portalami tematycznymi: Bankier.pl, PIT.pl, VAT.pl, Twoja-firma.pl, Mambiznes.pl, PRnews.pl, 24.pl, SystemPartnerski.pl. Związany był także z ATM S.A. i domem mediowym Starcom Mediavest Group (SMG).
Dołącz do dyskusji: Maciej Klepacki odpowiada za strategię monetyzacji digitalowego portfolio Edipresse Polska