Loteria „Ale numer!” promuje Winiary i Maggi
Trwa loteria „Ale numer!” promująca produkty Winiary i Maggi (Nestlé Polska). Za koncepcję i realizację akcji odpowiada agencja Linea Recta, a wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały Legend Group i MEC.
W ramach promocji „Ale numer!” należy kupić jednorazowo co najmniej trzy dowolne produkty marki Winiary lub przyprawy Maggi oraz zachować potwierdzający to paragon. Następnie trzeba zgłosić numer paragonu SMS-owo lub poprzez serwis winiaryalenumer.pl. Codziennie jest do wygrania 30 nagród po 100 zł, co tydzień - nagroda w wysokości 3 tys. zł, a raz w miesiącu nawet 10 tys. zł.
Loteria zaczęła się 8 kwietnia i potrwa do 30 czerwca. Wspierają ją reklamy w telewizji, radiu, prasie (magazyny handlowe), internecie (m.in. działania na Facebooku) oraz sklepach (materiały POS).
Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Loteria „Ale numer!” promuje Winiary i Maggi
Istny horror. Zatrudniaja ludzi po to, by wykorzystac ich wiedze, jestes od
poczatku poddany mobbingowi, po 3 miesiacach sam uciekasz (nie mogac wytrzymac
absurdow). Potrafia Cie zatrudnic (prowadzac swoja polityke - przez 3 miesiace
popracuje i sam spierdoli), gdy masz porzadna prace i lamia Ci zycie. Teraz
jest koniec roku wiec znowu szukaja pracownikow (popracujesz tam 3 miesiace, w
tym czasie ustawisz im wszystko na caly rok, a w listopadzie/grudniu kolejne
ogloszenie)