„Obudź w sobie lwa” w reklamach batonów Lion BlackWhite (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nową wersję batonów Lion (produkowanych przez Nestlé Polska) - Lion BlackWhite. Akcja jest realizowana pod hasłem „Obudź w sobie lwa”.
Spot obrazowo pokazuje, że batony Lion BlackWhite składają się z ciemnego karmelu i chrupków w polewie z białej czekolady. Klip jest oparty na ujęciach z reklamy Liona pod hasłem „Obudź w sobie lwa” emitowanej w ub.r.
Kampania podkreśla też, że nowy wariant batonów Lion to edycja limitowana.
Za obsługę reklamową marki Lion odpowiadają agencja J. Walter Thompson Warsaw (strategia, kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Nowa kampania będzie realizowana m.in. w internecie.
Dołącz do dyskusji: „Obudź w sobie lwa” w reklamach batonów Lion BlackWhite (wideo)