Lidl ma już 3 tys. kas samoobsługowych
Sieć sklepów Lidl Polska właśnie uruchomiła 3-tysięczną kasę samoobsługową. Projekt rozwija się od kilku miesięcy, a dyskonter planuje kontynuować wdrażanie kas samoobsługowych w kolejnych placówkach.
Lidl ma już 3 tys. kas samoobsługowych w 2/3 swoich sklepów.
Firma podkreśla, że rozwiązanie w dalszym ciągu będzie rozszerzane. Informuje, że klienci chętnie korzystają z kas samoobsługowych, zwłaszcza przy średnich i małych zakupach.
W strefie kas samoobsługowych zawsze jest obecny jeden pracownik, który wspiera klientów w samodzielnym kasowaniu zakupów.
Sieć rozpoczęła implementację kas we wrześniu 2019 r. Pierwsza kasa samoobsługowa pojawiła się w Poznaniu. Dziś rozwiązanie jest dostępne w sklepach sieci Lidl w całej Polsce, a 3000 kasa właśnie została uruchomiona w Chojnicach.
Od rozpoczęcia projektu, Lidl Polska wprowadził wiele zmian i usprawnień w kasach samoobsługowych. Proces zakupu, przez który prowadzi system kas został zoptymalizowany, zadbano o intuicyjne ułożenie produktów na ekranie w ramach kategorii owoców i warzyw oraz pieczywa, a także zastosowano automatyczne ważenie i kasowanie owoców oraz warzyw, które są oznaczone naklejką z kodem.
W kasie samoobsługowej można skorzystać ze wszystkich zniżek i kuponów w ramach aplikacji Lidl Plus oraz zapłacić kartą płatniczą, kartą prezentową lub Lidl Pay – funkcją płatności mobilnych w aplikacji zakupowej Lidl Plus.
Dołącz do dyskusji: Lidl ma już 3 tys. kas samoobsługowych