Kwietniowe „Mamo, to ja” z większą objętością i filmem „Auta”
W czwartek 6 marca br. na rynku pojawi się kwietniowe wydanie miesięcznika dla rodziców „Mamo, to ja” (Edipresse Polska). Magazyn ma teraz lakierowaną okładkę i klejony grzbiet, a powiększeniu uległa jego objętość.
W numerze czytelnicy znajdą przewodnik po najnowszych zmianach w prawie, które dotyczą kobiet ciężarnych oraz młodych rodziców. Będą mogli również przeczytać wywiad z senator prof. Alicją Chybicką, o tym jak walczy w Senacie o lepsze prawa zdrowotne dla dzieci oraz rozmowę z modelką Kamilą Szczawińską o nerwicy i pracy nad figurą.
Kwietniowe wydanie „Mamo, to ja” ukaże się w nakładzie 117 300 egzemplarzy. Numer kosztuje 1,99 zł, a wersję z płytą DVD z filmem do wyboru „Auta” lub „Auta 2” można kupić w cenie 19,99 zł. Objętość magazynu powiększono do 148 stron.
>>> Zobacz wszystkie okładki w naszym nowym serwisie
Sprzedaż wydania wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, Polsat, TVN), prasie (tytuły własne Edipresse Polska) oraz internecie. Kreację stworzył dział marketingu miesięcznika „Mamo, to ja”, a media kupił i zaplanował ZenithOptimedia Group.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Mamo, to ja” w listopadzie ub.r. wyniosła 43 049 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Kwietniowe „Mamo, to ja” z większą objętością i filmem „Auta”