„Kupujesz procenty, sprawdź promile” - Krzysztof Hołowczyc reklamuje alkotesty Certen
Ruszyła kampania reklamowa alkotestów i alkomatów marki Certen oparta na wizerunku Krzysztofa Hołowczyca. Akcja, pod hasłem „Kupujesz procenty, sprawdź promile”, obejmuje prasę, internet i punkty sprzedaży.
Reklamy zachęcają, żeby alkotest kupować nie tylko przed wyruszeniem w dłuższą drogę, ale też podczas kupowania alkoholu na imprezę poza domem. Z badań wynika bowiem, że 78 proc. zatrzymanych przez policję pijanych kierowców to ci wsiadający za kierownicę dopiero następnego dnia po imprezie, którzy często nie zdają sobie sprawy, że w ich organizmach obecny jest jeszcze alkohol.
Kampania informuje, że alkotesty i alkomaty Certen są dostępne na stacjach benzynowych Lotos, Statoil i Orlen oraz w sklepach Żabka i Freshmarket.
Krzysztof Hołowczyc jest ambasadorem marki Certen od czerwca br. Przypomnijmy, że kierowca od prawie roku reklamuje również Formułę dla Firm w Play (obejrzyj ostatni jak dotąd spot).
Akcja promująca Certen jest prowadzona w prasie (m.in. dodatek telewizyjny w „Super Expressie”), internecie oraz punktach sprzedaży. Zaczęła się 19 grudnia i potrwa do końca stycznia.
Akcję firma Certen przygotowała i realizuje we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: „Kupujesz procenty, sprawdź promile” - Krzysztof Hołowczyc reklamuje alkotesty Certen