„Kuchenne rewolucje” lepsze od teleturnieju „Wipeout – Wymiatacze”
Premierowy odcinek nowego teleturnieju TVN „Wipeout – Wymiatacze” zobaczyło średnio 2,6 mln widzów. Dobry start zanotował także nowy sezon „Kuchennych rewolucji”.
Pierwszy odcinek „Wipeout – Wymiatacze” w niedzielny wieczór zapewnił TVN 17,38 proc. udziału w grupie 4+ oraz 22,81 proc. udziału w grupie 16-49. Liderem pasma z 31,02 proc. udziału w rynku była Jedynka - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Wymiatacze – konkurencja | ||
TVP1 | 4655798 | 31,02% |
TVN | 2606007 | 17,38% |
POLSAT | 1690145 | 11,26% |
TVP2 | 1687181 | 11,24% |
Dobry debiut miał też trzeci sezon „Kuchennych rewolucji”, który prowadzi Magda Gessler. Sobotni odcinek, nadany 12 lutego, przyciągnął 3,2 mln widzów zapewniając stacji 23,84 proc. udziału w rynku 4+ oraz 30,62 proc. udziału w grupie 16-49.
TVN | AMR | SHR % | SHR (16-49) |
KUCHENNE REWOLUCJE | 3214155 | 23,84% | 30,62% |
WIPEOUT – WYMIATACZE | 2606007 | 17,38% | 22,81% |
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” lepsze od teleturnieju „Wipeout – Wymiatacze”