Kto czyta nową gazetę codzienną "Fakt"?
Wyniki najnowszych badań pokazują, że Fakt ma już ponad 3 miliony czytelników
- Pierwsze dane wskazują wyraźnie, iż nowej gazecie udało się pozyskać czytelnika atrakcyjnego dla reklamodawców. W odniesieniu do populacji czytelnik Faktu częściej jest lepiej wykształcony, lepiej sytuowany, charakteryzuje się wyższym statusem społeczno-zawodowym i mieszka w większym mieście - informuje Axel Springer Polska.
Wśród czytelników Faktu przeważają kobiety (53%) oraz osoby w wieku 20 - 49 lat (54%). Ponad połowa czytelników dziennika (55%) legitymuje się wykształceniem średnim lub wyższym. Ponad dwie piąte (42%) to osoby o wyższym statusie społeczno - zawodowym (m.in. dyrektorzy, przedstawiciele wolnych zawodów, specjaliści, właściciele firm). Fakt jest gazetą dużych miast - w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców żyje blisko połowa (47%) czytelników Faktu.
"Fakt" zadebiutował na polskim rynku prasowym 22 października 2003. Jak wynika z danych ZKDP w październiku średnia sprzedaż wyniosła 342 329 egz. W tym czasie sprzedaż "Gazety Wyborczej" to 442,7 egzemplarzy, "Super Expressu" 297,6 tys. egz. a "Rzeczpospolitej" 182,2 egz..
*) Czytelnictwo Cyklu Sezonowego **) Czytelnictwo Ostatniego Wydania PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC, CCS, listopad 2003, N=2997
Ringier Axel Springer Polska
Dołącz do dyskusji: Kto czyta nową gazetę codzienną "Fakt"?