Krzysztof Druszcz za Agnieszkę Tokarczyk w Grupie Polskapresse
Krzysztof Druszcz objął funkcję dyrektora marketingu w łódzkim oddziale Grupy Polskapresse. Zajmująca poprzednio to stanowisko Agnieszka Tokarczyk odchodzi z firmy.
Krzysztof Druszcz

Jako dyrektor marketingu w łódzkim oddziale Grupy Polskapresse Krzysztof Druszcz będzie odpowiadał za tworzenie i realizację polityki marketingowej wszystkich marek firmy.
Druszcz w latach 2006-2009 pracował już w Polslapresse jako dyrektor marketingu „Echa Miasta”.
Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego firmy Questuspoint, a później był dyrektorem marketingu i sprzedaży marki Top Secret oraz rzecznikiem prasowym MultiBanku.
Polska Press Grupa
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Druszcz za Agnieszkę Tokarczyk w Grupie Polskapresse