SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kryzys w USA wpłynie na rynek reklamy w Polsce (wideo)

Hossa w reklamie telewizyjnej wkrótce się skończy - twierdzi Jakub Bierzyński, szef Omnicom Media Group, w specjalnym wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W poprzednim sezonie stacje telewizyjne sprzedały maksymalną ilość czasu antenowego przeznaczonego na reklamy. Dodatkowe wysokie przychody przyniosła im umiejętna polityka rabatowa. Jednak w obecnym okresie jesiennym największe stacje znacznie podniosły stawki cennikowe. Bierzyński uważa, że takie działania przyniosą o wiele mniejsze przychody reklamowe niż do tej pory.

Na gorsze wyniki w polskiej reklamie może też wpłynąć zła sytuacja na rynku bankowym w Stanach Zjednoczonych. Przyszły rok może okazać się najcięższym od kryzysu sprzed kilku lat.

Jakub Bierzyński porównuje również jesienne ramówki telewizyjne zbudowane pod kątem wielkich, ale podobnych do siebie show, ocenia sytuację w TVP, mówi o niedalekiej przyszłości - konwergencji mediów oraz reklamy i ocenia szanse wydawnictwa Agora na rynku telewizyjnym.


Jakub Bierzyński o boomie w reklamie telewizyjnej, polityce rabatowej stacji tv, zgubnych podwyższkach cennikowych w sezonie jesiennym oraz wpływie kryzysu gospodarczego w USA na rynek reklamy w Polsce - część 1




Jakub Bierzyński o walce stacji telewizyjnych na ramówki i reklamy, popularności spotów niedopuszczonych do emisji oraz wejściu Agory na rynek telewizyjny - część 2



Dołącz do dyskusji: Kryzys w USA wpłynie na rynek reklamy w Polsce (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl