Kryzys w USA wpłynie na rynek reklamy w Polsce (wideo)
Hossa w reklamie telewizyjnej wkrótce się skończy - twierdzi Jakub Bierzyński, szef Omnicom Media Group, w specjalnym wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W poprzednim sezonie stacje telewizyjne sprzedały maksymalną
ilość czasu antenowego przeznaczonego na reklamy. Dodatkowe wysokie
przychody przyniosła im umiejętna polityka rabatowa. Jednak w
obecnym okresie jesiennym największe stacje znacznie podniosły
stawki cennikowe. Bierzyński uważa, że takie działania przyniosą o
wiele mniejsze przychody reklamowe niż do tej pory.
Na gorsze wyniki w polskiej reklamie może też wpłynąć zła sytuacja
na rynku bankowym w Stanach Zjednoczonych. Przyszły rok może okazać
się najcięższym od kryzysu sprzed kilku lat.
Jakub Bierzyński porównuje również jesienne ramówki telewizyjne
zbudowane pod kątem wielkich, ale podobnych do siebie show, ocenia
sytuację w TVP, mówi o niedalekiej przyszłości - konwergencji
mediów oraz reklamy i ocenia szanse wydawnictwa Agora na rynku
telewizyjnym.
Jakub Bierzyński o boomie w reklamie telewizyjnej, polityce rabatowej stacji tv, zgubnych podwyższkach cennikowych w sezonie jesiennym oraz wpływie kryzysu gospodarczego w USA na rynek reklamy w Polsce - część 1
Jakub Bierzyński o walce stacji telewizyjnych na ramówki i reklamy, popularności spotów niedopuszczonych do emisji oraz wejściu Agory na rynek telewizyjny - część 2
Dołącz do dyskusji: Kryzys w USA wpłynie na rynek reklamy w Polsce (wideo)