„Krakowska parafraza” - para z etykiet w reklamach piwa Żywiec
W województwie małopolskim trwa kampania reklamowa piwa Żywiec, której bohaterami jest para postaci z jego etykiet. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Krakowska parafraza”, przygotowały i realizują firmy Just, Gong i Roots PR.
W reklamach para w tradycyjnych strojach krakowskich, obecna na etykietach piwa Żywiec, prowadzi zabawne dialogi nawiązując do krakowskich symboli. Hasło przewodnie akcji to: „Krakowska parafraza”.
Kampania obejmuje outdoor ((billobardy, citilighty, frontlighty, siatki i bankomaty) oraz punkty sprzedaży (materiały POS i specjalne opakowania Żywca) w Krakowie i innych miejscowościach w Małopolsce, a także internet (m.in. aktywności w social media).
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Kreację i produkcją reklam zajęła się agencja Just, działania w internecie prowadzi agencja Gong, a działania public relations - agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: „Krakowska parafraza” - para z etykiet w reklamach piwa Żywiec