Kolejne "reklamowe" zmiany Bauera
Dyrektorem Zarządzającym Działu Reklamy jest Katarzyna Jabłońska. Do jej zadań należy opracowywanie strategii reklamowej Wydawnictwa i koordynowanie prac dwóch równoległych biur reklamy: czasopism luksusowych i popularnych.
Dyrektorem działu reklamy czasopism luksusowych jest Beata Madeja, odpowiedzialna za magazyny Twój STYL, LOOK i Trendy, a dyrektorem działu reklamy czasopism popularnych - Michał Mierzyński, odpowiadający za czasopisma telewizyjne, młodzieżowe, komputerowo-growe, motoryzacyjne i kobiece.
Katarzyna Jabłońska, Beata Madeja i Michal Mierzyński stanowią ściśłe kierownictwo Działu Reklamy Wydawnictwa Bauer, który podlega bezpośrednio prezesowi Wydawnictwa, Witoldowi Woźniakowi.
Bauer
Dołącz do dyskusji: Kolejne "reklamowe" zmiany Bauera