„Każdy ma swój Onet”. Portal reklamuje nowe funkcjonalności (wideo)
Onet.pl rozpoczyna kampanię promocyjną, która wspiera zmiany graficzne i funkcjonalne na stronie głównej portalu. Działania reklamowe realizowane będą pod hasłem „Każdy ma swój Onet” i obejmą m.in. telewizję, radio, outdoor i internet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
- Poprzez pozytywne emocje prawdziwych ludzi chcemy w kampanii pokazać różnorodność odbiorców Onetu i ich bliskość emocjonalną z portalem, budując przekaz, że „Każdy ma swój Onet”. Zachęcamy do odkrycia go na nowo, czyli wejścia do odświeżonego serwisu - tak w rozmowie z Wirtualnemedia.pl koncepcję kampanii opisuje Piotr Bubak, szef marketingu Grupy Onet.pl.
Na potrzeby akcji promocyjnej powstał spot, w którym różnorodni ludzie mówią o tym jaki jest ich Onet. Reklama emitowana będzie w telewizjach ogólnopolskich i w kanałach tematycznych. Poza tym kampania obejmie prasę (tytuły Ringier Axel Springer Polska i Edipresse), radio (stacje RMF, Eurozetu i Time), kina (Multikino, Cinema City) oraz outdoor (tablice 12x3, 6x3 i citylighty).
Z kolei działania online realizowane w Onecie będą miały charakter konkursu na stworzenie własnej reklamy portalu w formie zdjęcia, materiałów wideo lub audio. Poza tym w Onecie pojawią się samouczki, objaśniające nowe funkcjonalności portalu. Działania w sieci obejmą też m.in. Facebooka czy YouTube.
Kampania rusza 20 października br. i potrwa kilka tygodni. Kreacje reklamowe przygotowała agencja Open, produkcją spotu zajęło się Tyrka Studio, a jego reżyserem był Maciej Szwabe. Media zaplanowały i zakupiły Starcom oraz dział marketingu Onetu.
Nowa strona główna Onetu oferować będzie większą możliwość personalizacji treści i eksponowania materiałów autorskich.
W sierpniu br. Onet.pl zanotował 13,67 mln użytkowników i 2,65 mld odsłon ogółem (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: „Każdy ma swój Onet”. Portal reklamuje nowe funkcjonalności (wideo)