SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Każdy ma swój Onet”. Portal reklamuje nowe funkcjonalności (wideo)

Onet.pl rozpoczyna kampanię promocyjną, która wspiera zmiany graficzne i funkcjonalne na stronie głównej portalu. Działania reklamowe realizowane będą pod hasłem „Każdy ma swój Onet” i obejmą m.in. telewizję, radio, outdoor i internet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

- Poprzez pozytywne emocje prawdziwych ludzi chcemy w kampanii pokazać różnorodność odbiorców Onetu i ich bliskość emocjonalną z portalem, budując przekaz, że „Każdy ma swój Onet”. Zachęcamy do odkrycia go na nowo, czyli wejścia do odświeżonego serwisu - tak w rozmowie z Wirtualnemedia.pl koncepcję kampanii opisuje Piotr Bubak, szef marketingu Grupy Onet.pl.

Na potrzeby akcji promocyjnej powstał spot, w którym różnorodni ludzie mówią o tym jaki jest ich Onet. Reklama emitowana będzie w telewizjach ogólnopolskich i w kanałach tematycznych. Poza tym kampania obejmie prasę (tytuły Ringier Axel Springer Polska i Edipresse), radio (stacje RMF, Eurozetu i Time), kina (Multikino, Cinema City) oraz outdoor (tablice 12x3, 6x3 i citylighty).

Z kolei działania online realizowane w Onecie będą miały charakter konkursu na stworzenie własnej reklamy portalu w formie zdjęcia, materiałów wideo lub audio. Poza tym w Onecie pojawią się samouczki, objaśniające nowe funkcjonalności portalu. Działania w sieci obejmą też m.in. Facebooka czy YouTube.

Kampania rusza 20 października br. i potrwa kilka tygodni. Kreacje reklamowe przygotowała agencja Open, produkcją spotu zajęło się Tyrka Studio, a jego reżyserem był Maciej Szwabe. Media zaplanowały i zakupiły Starcom oraz dział marketingu Onetu.

Nowa strona główna Onetu oferować będzie większą możliwość personalizacji treści i eksponowania materiałów autorskich.

W sierpniu br. Onet.pl zanotował 13,67 mln użytkowników i 2,65 mld odsłon ogółem (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: „Każdy ma swój Onet”. Portal reklamuje nowe funkcjonalności (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
branżowiec
Komunikacja w punkt jak na lidera przystało - ludzie, energia, branding, komunikat. Jest moc ! Marcin, Agata gratulacje bo to Wasza robota!
odpowiedź
User
syn
Ojcze widzisz i nie grzmisz? taka sraka ta reklama...
odpowiedź
User
???
Nowy onet wcale nie prezentuje się tak wspaniale . . .
odpowiedź