SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania zachęcają do sponsoringu ZOO

Saatchi & Saatchi opracowała niestandardową akcję zachęcającą do sponsoringu zwierząt w Warszawskim ZOO

Agencja Saatchi & Saatchi opracowała pomysł kretywny i strategiczny akcji mającej na celu poszukiwanie sponsorów dla zwierząt z Warszawskiego ZOO. Na kampanię składają się: ogłoszenia prasowe oraz dystrybucja ulotek.

Kreacja ogłoszenia prasowego jest klasyczna: na layoucie widać pawiana i hasło "Szukam sponsora". W dolnej części ogłoszenia została umieszczona informacja:

"Dołącz do grona sponsorów Warszawskiego ZOO. Zaadoptuj pawiana, zebrę, żyrafę albo inne z 3000 oczekujących na Twoją pomoc zwierząt". Całkowicie niestandardowe i niespotykane jest jednak miejsce, w którym do końca marca będzie się ukazywać ogłoszenie - jest to sekcja ogłoszeń towarzyskich w "Życiu Warszawy".

"Wychodzimy z założenia, że czytelnicy "Życia Warszawy" przeglądając całą gazetę, trafiają także na stronę z ogłoszeniami towarzyskimi. Anons o poszukiwaniu sponsora przez ZOO w tym właśnie miejscu ma działać na odbiorcę przez zaskoczenie i wywołać jego pozytywną reakcję" - mówi Karina Komorowska, Account Supervisor w agencji Saatchi & Saatchi. Wsparciem kampanii prasowej jest dystrybucja ulotek zachęcających do sponsorowania zwierząt w stołecznym ZOO. Standardowe ulotki z takim samym layoutem jaki widać na ogłoszeniu będą dystrybuowane także w nowatorski sposób - podobnie jak ulotki agencji towarzyskich będą umieszczane za wycieraczkami samochodów.

Honorowa Adopcja to akcja, w ramach której osoby prywatne i firmy łożą fundusze na utrzymanie wybranych zwierząt. W zamian sponsorzy otrzymują Honorowe Karty Wstępu do Warszawskiego ZOO, a przy wybiegu sponsorowanego przez nich zwierzaka umieszczana jest tabliczka informująca o darczyńcy. Obecnie w stołecznym ZOO sponsorowanych jest kilkaset zwierząt.

Saatchi & Saatchi współpracowała już ze stołecznym ZOO. Za serię prac pt "Warszawskie ZOO: "Żyrafa" i "Małpka" przygotowaną w ubiegłym roku agencja otrzymała srebro w kategorii "Print" i podkategorii "Usługi detaliczne i publiczne" w konkursie reklamowym Klubu Twórców Reklamy 2004.

Dołącz do dyskusji: Kampania zachęcają do sponsoringu ZOO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl