SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Tymbark Fit

Euro RSCG Warsaw dla nowego produktu Tymbark Fit

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową nowej linii niskokalorycznych soków Tymbark Fit. Kampania składa się z reklamy prasowej i telewizyjnej, a jej emisja rozpoczyna się 1. października 2004r.

„Stworzony dla kobiet, działa na mężczyzn” – to hasło przewodnie kampanii, które widać doskonale w 15 i 30- sekundowych spotach telewizyjnych. Film „Basen” przedstawia młodą, atrakcyjną kobietę, która potrafi wywrzeć nieoczekiwane wrażenie na płci przeciwnej obecnej na basenie. Dziewczyna ceni sobie dobre samopoczucie i nienaganny wygląd, a Tymbark Fit to jej produkt. Pije go na co dzień, bo ma owocowy smak, a do tego o połowę mniej kalorii niż inne soki i napoje.

Kampanii telewizyjnej, składającej się z filmu 30 i 15 sekundowego, towarzyszą reklamy prasowe, oparte na prostym pomyśle, z produktem w roli głównej. Prostota i elegancja stylu podkreśla wysoką jakość produktu. Reklamy w przenośny i zabawny sposób komunikują główną korzyść Tymbark Fit: o połowę mniejszą ilość kalorii. Ta zaadresowana głównie do kobiet kampania stworzona została w subtelnym stylu, który ma trafić w kobiece gusta.

Grupą docelową są głównie kobiety, w wieku 20-35 lat, mężczyźni zaś stanowią grupę drugoplanową. Są to głównie mieszkańcy średnich i dużych miast, aktywni zawodowo, o średnich i wyższych dochodach i wykształceniu. Celem kampanii jest poinformowanie o nowym produkcie i jego wyjątkowej korzyści jaką jest połączenie niskokalorycznego napoju z doskonałym owocowym smakiem, jak również stworzenie wyraźnego, nowoczesnego i atrakcyjnego dla konsumentów wizerunku marki.

Spoty reklamowe będą emitowane od 1.10.2004r. do 4.11.2004r. m.in. w Polsacie, TV4, TVN i TVP. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie reklama prasowa w październiku i listopadzie zamieszczona w prasie kobiecej. Za planowanie i kupno mediów odpowiada Initiative Media.

Dołącz do dyskusji: Kampania Tymbark Fit

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl