Kampania telewizyjna Opoczno
Rusza kampania telewizyjna marki Opoczno
1 czerwca rozpoczyna się ogólnopolska kampania telewizyjna marki Opoczno. Kampania pod hasłem - "Nie sposób oderwać oczu" - skierowana jest do obecnych oraz potencjalnych klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
Celem kampanii jest kontynuacja, zapoczątkowanej w zeszłym roku, zmiany dotychczasowego wizerunku marki Opoczno, jak również bezpośrednie wsparcie sprzedaży i pozyskanie nowych klientów.
Tegoroczna kampania reklamowa obejmuje kampanię prasową, która rozpoczęła się w marcu i telewizyjną, której największe nasilenie przypadnie na okres przed sezonem i w sezonie letnich prac wykończeniowych. Spoty reklamowe Opoczno S.A. będzie można obejrzeć w takich telewizjach jak: TVN, TVP 1, TVP 2, TVP 3, TV4, TVN7. Kampania została przygotowana przez agencję DDB, natomiast zakupem mediów zajęła się firma OMD Poland - oddział Brand&Media.
Kampania telewizyjna rozpoczynająca się emisją 30-sekundowego spotu, jak również kampania prasowa prezentują w głównej mierze nowe kolekcje płytek wprowadzone do oferty w 2004 roku. Odkrywają tym samym nowe oblicze marki Opoczno.
"Przygotowana kampania prasowa i telewizyjna, podobnie jak w zeszłym roku jest kampanią wizerunkową. Oznacza to, że jej głównym celem jest zakomunikowanie konsumentom, że marka Opoczno ulega pozytywnym zmianom. Wzornictwo jest na czasie (zgodne ze światowymi trendami), a marka jest przyjazna, wyróżnia się oryginalnymi rozwiązaniami i spełnia oczekiwania osób, które są otwarte, mają dobry gust oraz cenią styl." - powiedział Daniel Szafulera, Kierownik ds. Grupy Produktów w Opoczno S.A.
Dołącz do dyskusji: Kampania telewizyjna Opoczno