Kampania społeczna MTV
MTV chce przekonać młodych ludzi do...
"Daliśmy szansę reżyserom i scenarzystom młodego pokolenia, którzy już wcześniej zetknęli się z różnymi tematami społecznymi" - opowiada o poszukiwaniu scenariuszy do spotów - Derrick Ogrodny, Dyrektor Kreatywny MTV. Termin składania scenariuszy minął z końcem lutego 2003. Spośród dziewięciu osób pracownicy MTV wyłonili zwycięzców - Marcina Fischera i Marka Lechkiego.
Na podstawie wybranych scenariuszy zostaną wyprodukowane 3 spoty propagujące głosowanie. MTV pokrywa wszystkie koszty organizacji produkcji.
W Polsce jest niewielki odsetek młodych ludzi, których interesuje życie polityczne i społeczne. MTV chce zachęcić ich do wyrażania swoich poglądów na bieżące, ważne dla nich sprawy. Wcześniej MTV przeprowadziło kampanie "pro-voting" w USA i w Europie pod hasłem "rock the vote" oraz "fight for your right". Skuteczność tych akcji była zaskakująco wysoka.
Viacom
Dołącz do dyskusji: Kampania społeczna MTV