Kampania reklamowa radia TOK FM
Agencja reklamowa Schulz realizuje pierwszą kampanię reklamową radia TOK FM.
Zmodyfikowana ramówka, nowy odświeżony program, zmiana profilu muzycznego, kampania promocyjna, wszystkie te działania mają pomóc w walce o nowych słuchaczy radiu Tok Fm. Kampanię przygotowała Agencja Schulz.
Kampania promocyjna wystartowała na początku stycznia 2006.
- Kultura „bla bla” otacza nas dokoła. Informacje są pełne hałasu, a my jesteśmy zmuszani do przetwarzania nieużytecznych wiadomości, aby uzyskać zaledwie kilka ważnych faktów. TOK FM jest inne i nasza kampania pokazuje to w mądry i godny zapamiętania sposób – mówi Giovanni Caporioni nowy dyrektor kreatyny agencji Schulz. Aby pokazać różnicę między TOK FM a przeciętnym radiem użyliśmy mocnej graficznej koncepcji. Nasz pomysł opiera się na opozycji problem – rozwiązanie: dwie chmurki są zestawione, jedna wypełniona skomplikowanymi rozbudowanymi zdaniami, a druga zawierająca tylko jedno proste i jasne logo TOK FM. Claim jest jasny: Radio TOK: Nadajemy znaczenie – dodaje Giovanni Caporioni.
Forma i postrzeganie radia ma być podobna do telewizyjnych stacji informacyjnych, takich jak TVN 24. TOK ma być alternatywą dla telewizji podczas godzin porannych i południowych w kontekście szybkiego pozyskiwania wiadomości i informacji. Chcemy nawiązać stylem i jakością proponowanych rozwiązań kreacyjnych do elitarnej grupy odbiorców, jaką stanowią słuchacze radia TOK FM mówi Robert Zarański prezes agencji Schulz. Kampania rozpocznie się w prasie ogłoszeniami reklamowymi. Następnie planowana jest realizacja spotu telewizyjnego – pierwszego w historii radia. Opieka nad brandem TOK FM została powierzona Schulzowi długofalowo. Kampania promocyjna będzie pierwszą w historii radia realizowaną przez agencję reklamową.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa radia TOK FM