Jet Line wprowadza wakacyjną ofertę reklamową
Jet Line wprowadza wakacyjną ofertę reklamową opartą na nośnikach mobilnych. Firma umożliwia również krótsze ekspozycje przekazów na powierzchniach typu motorway.
Letnia oferta "Reklama lubi wakacje", którą wprowadza właśnie Jet Line, jest przeznaczona dla kampanii realizowanych nad morzem podczas wakacji. Firma proponuje prowadzenie akcji reklamowych z wykorzystywaniem swoich trzech nośników mobilnych: airboardów, mobijetów i jetbike'ów, które mogą być powierzchniami samodzielnymi albo uzupełnieniem outdoorowych działań stacjonarnych.
Jednocześnie Jet Line wprowadza dwutygodniowe ekspozycje na tablicach typu motorway 12 x 4m, na których kampanie trwały do tej pory co najmniej miesiąc. - Nasi klienci pytali o taką możliwość, ponieważ zwiększa ona efektywność reklamy, natomiast angażuje niższe koszty - uzasadnia Michał Ciundziewicki, prezes zarządu firmy.
Dołącz do dyskusji: Jet Line wprowadza wakacyjną ofertę reklamową