Husqvarna promuje się dla kobiet (wideo)
Husqvarna prowadzi kampanię reklamową pokazującą, że z jej oferty mogą korzystać nie tylko mężczyźni, lecz także kobiety. Akcja obejmująca telewizję, radio, prasę i punkty sprzedaży reklamuje sprzęt tej firmy przydatny jesienią.
Trwająca obecnie kampania reklamowa Husqvarny ma przełamać przekonanie, że tylko mężczyźni korzystają ze sprzętu tej firmy. - Kobiety równie dobrze, a niejednokrotnie nawet dużo lepiej niż mężczyźni, radzą sobie w pracach ogrodowych, dlatego właśnie chcemy przez wykorzystanie wizerunku Katji Gustavsson pokazać, że naszych produktów nie tworzymy wyłącznie z myślą o mężczyznach - uzasadnia Piotr Stański, manager ds. marketingu i sprzedaży w Husqvarnie.
Rozpoczęta we wrześniu kampania reklamuje jednocześnie produkty tej firmy wykorzystywane w pracach domowo-ogrodowych jesienią: pilarki i dmuchawy do liści. Kreacja reklam łączy wrażenie profesjonalizmu i precyzji z klimatem tej pory roku.
Jesienna kampania Husqvarny obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie, m.in. TVP i TVN), radio (rozgłośnie lokalne) oraz prasę: tytuły wnętrzarskie (m.in.: "Cztery Kąty", "Ładny dom"), ogrodnicze (m.in: "Kwietnik", "Ogrody, Ogródki, Zieleńce", "Mój Piękny Ogród i rolniczych (m.in.: "Top Agrar", "Wiadomości Rolnicze", "Farmer"). Akcję uzupełniają materiały POS rozprowadzane w punktach dilerskich, specjalny magazyn dystrybuowany dla potencjalnych klientów oraz działania public relations.
Adaptację wykorzystywanych w kampanii materiałów telewizyjnych i prasowych przygotowała firma Oikos, za PR odpowiedzialna jest agencja ComPress, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Guideline w zaplanowanej do końca listopada. Akcja jest zaplanowana do końca listopada.
Dołącz do dyskusji: Husqvarna promuje się dla kobiet (wideo)