"Hulaj dusza" wprowadza KIA Soul
Pod hasłem "Hulaj dusza" rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek samochód KIA Soul. Internetowo-prasowa akcja prowadzona jest w czterech kreacjach skierowanych do poszczególnych grup odbiorców.
Startująca właśnie kampania reklamowa wprowadzająca na rynek KIA Soul podkreśla możliwość aranżowania tego samochodu przez użytkowników, przedstawiając go jako auto dostosowujące się do potrzeb ludzi pełnych pasji. Akcja pod hasłem "Hulaj dusza" prowadzona jest w czterech wariantach kierowanych do poszczególnych grup odbiorców: kobiet, mężczyzn, młodzieży i młodych rodziców. Jednocześnie rusza konkurs związany z KIA Soul, który jest promowany na ulotkach i poświęconej tej marce stronie internetowej uruchomionej pod adresem www.kiasoul.pl.
Akcja reklamowa prowadzona jest w internecie (m.in. Onet, Wirtualna Polska, Pudelek.pl, Nasza-klasa.pl) i prasie ("Media & Marketing", "Party", "Viva", "Gala", "Logo", "Twój Styl", "Avanti", "In Style", "Elle", "Machina", "Film", "Focus", "National Geographic", "National Geographic Traveler", "Max Magazine", "SnowBoard", "BikeBoard", "Press", "Marketing & More", "Przedszkolak", "Mamo To Ja", "Twój Maluszek", "Mam Dziecko", "Twoje Dziecko").
Kreację kampanii, która potrwa do końca marca, przygotowała agencja Paralotna, natomiast kolejne działania promujące KIA Soul planowany są na cały bieżący rok.
Dołącz do dyskusji: "Hulaj dusza" wprowadza KIA Soul