„Ciuchy mówią wszystko!” w reklamach jesienno-zimowej kolekcji House (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca jesienno-zimową ofertę odzieży House (produkowanej przez LPP). Akcję, realizowaną pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko!”, producent przygotował wspólnie z firmami marketingowymi GPD Agency i Bomaye.
Bohaterami reklam jest sześcioro młodych osób, które poprzez ubranie wyrażają siebie. Pokazywani są kilkusekundowych, przerysowanych scenach, którym towarzyszy krótki komentarz (w stylu oznaczeń na zdjęciach na Instagramie) przewrotnie opisujący każdą z postaci.
W podobnej stylistyce są utrzymane fotografie reklamowe. W kampanii występują Zofia Korosadowicz, Aleksandra Angielska; Patryk Ławrynowicz, Michał Trzeciakowski, Ewelina Dzienyńska i Natalia Atmańska.
Kampania ma z przymrużeniem oka przypomnieć, jak wiele mówią o nas nasze ciuchy. W reklamach są prezentowane ubrania z kolekcji House jesień-zima 2018, pozwalające wyróżnić się z tłumu i bawić się stylem.
Spot i fotografie opublikowano w lookbooku dostępnym na stronie housebrand.com. Będą też wykorzystywane w komunikacji w mediach społecznościowych.
W ramach akcji przygotowano dwa zdjęcia, w których dymki z komentarzami są puste. Internauci mogą przesyłać swoje propozycje haseł nawiązujących do przesłania kampanii. Najzabawniejsze slogany trafią na oficjalne zdjęcia kampanijne i zostaną opublikowane na stronie, Facebooku i Instagramie marki, a ich autorzy otrzymają nagrody.
Kreację kampanii przygotowała GPD Agency. Zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek, spot nakręcił Maciej Ryter, wyreżyserował Krzysztof Grajper, muzykę stworzył Zeppy Zep, a realizacją zajął się dom produkcyjny Bomaye.
Dołącz do dyskusji: „Ciuchy mówią wszystko!” w reklamach jesienno-zimowej kolekcji House (wideo)