SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heineken sponsorem relacji z Ligi Mistrzów za kapsle (wideo)

Rusza nowa kampania piwa Heineken. W zamian za aktywację kodu znajdującego się pod kapslem, będzie można obejrzeć w internecie transmisję z meczu Ligi Mistrzów. Akcję przygotowały i realizują firmy K2, Mediavest oraz 24/7 Communication.

Działania prowadzone są na stronie liga.heineken.pl. Wystarczy na niej wpisać kod umieszczony pod kapslem butelki Heineken, żeby obejrzeć dowolny mecz fazy pucharowej piłkarskiej Ligi Mistrzów.

Ponadto przygotowano grę interaktywną, której zwycięzcy będą mogli obejrzeć na żywo finał Ligi Mistrzów. Codziennie do wygrania będą także  konsole PlayStation 4 i produkty Heineken. Działania potrwają do 24 maja br.

Za kreację kampanii odpowiada agencja K2, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediavest, zaś działania PR koordynuje 24/7 Communication.

Dołącz do dyskusji: Heineken sponsorem relacji z Ligi Mistrzów za kapsle (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
na pewno
na pewno mediacom ????????? czyżby się coś zmieniło i starcom o tym nic nie wie
odpowiedź
User
Blaki
To jest jedna z lepszych kampanii w ostatnim czasie. Wielkim plusem są mecze w HD, bo wiele streamów jest bez tej opcji, więc można to podwójnie docenić. No i te gadżety do wygrania robią dużo. Jestem pod wrażeniem.
odpowiedź
User
Marta
Te kody można pobrać tu: goo(.)gl/dqH19b (skopiuj link i usuń nawias) prawie 3 tysiące kodów im wypłynęło, część już może być nieaktywnych, ale sporo jeszcze działa, sama sprawdzałam i zawsze trafiam na działający.
odpowiedź