Grupy Żywiec zmienia dom mediowy
Nowy dom mediowy odpowiedzialny za zakup billboardów Grupy Żywiec
Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na zakup bilboardów. Od 01.01.2004 powierzchnie reklamową Grupy Żywiec kupować będzie Mediaconcept. Oznacza to, że budżet Grupy Żywiec został podzielony pomiędzy dwie firmy Mediaconcept i dom mediowy Brand Media OMD. .
Do przetargu zaproszono 4 firmy (Mediacom, Mediaedge, Mediaconcept) oraz Brand & Media OMD, który od 2002 zarządzał całym budżetem mediowym Grupy Żywiec. Przetarg trwał od 24.11 do 15.12. Wygrana firmy MediaConcept oznacza, że Brand & Media nie zarządza już całym budżetem za zakup mediów Grupy Żywiec w tym takich marek jak Żywiec, Warka Jasne Pełne, Warka Strong, Heineken, Tatra Mocne, Tatra Pils i Specjal, Królewskie i Kujawiak. Zdaniem Krzysztofa Ruta Dyrektora ds. Korporacyjnych Grupy "Tego typu przetargi to użyteczne narzędzie. Pozwalają one porównać poziom oferowanych usług" .
Firma MediaConcept rozpocznie współprace z Grupą Żywiec od 01.01.2004 Wysokość budżetu jaki Grupa Żywiec przeznaczy w roku 2004 na kampanie blibordowe nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: Grupy Żywiec zmienia dom mediowy