"Gazety Wyborcza" traci z reklam
Rosną wpływy reklamowe i sprzedaż "Pulsu Biznesu"
Od początku 2003r. rośnie również sprzedaż "Pulsu Biznesu". Między styczniem a kwietniem br. dziennik zanotował 0,4% wzrost. Na plusie znalazły się również: Rzeczpospolita 3,9%, Parkiet 9,6%. Spadła o 8,9% sprzedaż Gazety Wyborczej oraz Gazety Prawnej, aż o 12,3%. (Wszystkie dane zgodnie z aktualnym raportem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy).
Z informacji wydawcy "Pulsu Biznesu" wynika, że tendencja wzrostowa została również utrzymana w maju br. Stało się to m.in. dzięki wsparciu sprzedaży poprzez dołączanie do dziennika płyt CD z kompleksowymi informacjami z zakresu Prawa Gospodarczego, multimedialnym programem szkoleniowym oraz CD ROM-em z programami pomocowymi Unii Europejskiej. Wydawca zapowiada, że kolejne płyty będą ukazywały się w przyszłości przynajmniej dwa razy w miesiącu.
Agora
Dołącz do dyskusji: "Gazety Wyborcza" traci z reklam