Fundacja Azylu pod Psim Aniołem w nietypowy sposób szuka psom domu. Wizerunki czworonogów na etykietach piwa
Fundacja Azylu pod Psim Aniołem wystartowała z nową akcją przygotowaną z browarem NOOK. Na etykietach piwa umieszczono podobizny piesków pod opiekują fundacji, aktualnie poszukujących domów.
W ramach współpracy Azylu pod Psim Aniołemi browaru NOOK na butelki piw trafią wyjątkowe podobizny psów poszukujących domu oraz podstawowe informacje o każdym z prezentowanych czworonogów. Na etykietę trafił między innymi “Kom”, który został znaleziony błąkający się samotnie po polu.
- Kom jest uroczym, łaciatym pieskiem, który trafił do nas kilka miesięcy temu. Najprawdopodobniej miał wcześniej właścicieli, bo reaguje na komendy i bardzo grzecznie się zachowuje. Bardzo zależy nam, aby tak jak pozostałe psy trafił do dobrego domu. Zawsze staramy się o bezpośredni kontakt z osobami, które dokonały adopcji. Zresztą dodatkowo niemal codziennie dostajemy maile ze zdjęciami naszych byłych podopiecznych – mówi przedstawicielka Fundacji.
Ponadto, procent ze sprzedaży każdej butelki piwa z podobizną piesków zostanie przekazany na konto Fundacji.
- Pod opieką naszej fundacji znajduje się aktualnie ok. 300 zwierząt. Cały czas aktywnie poszukujemy domów dla naszych podopiecznych, dlatego zdecydowaliśmy się na kooperację z Browarem NOOK – mówi Joanna Burakiewicz z Fundacji Azylu pod Psim Aniołem.
Piwa z Browaru NOOK poświęcone akcji charytatywnej dostępne będą w sieciach sklepów: Auchan i Carrefour.
Dołącz do dyskusji: Fundacja Azylu pod Psim Aniołem w nietypowy sposób szuka psom domu. Wizerunki czworonogów na etykietach piwa