E! Entertainment z nową oprawą, logo i programami (wideo)
Od wczoraj kanał E! Entertainment ma nową oprawę graficzną i logo oraz nowy slogan brzmiący „Pop of culture”. W październiku na antenie stacji pojawią się natomiast nowości programowe.
- Odświeżenie kanału nada mu zupełnie nowy wymiar, który mamy nadzieję, przełoży się także na wzrost jego dystrybucji. Chcemy także wykorzystać wyniki naszych badań segmentacji widowni w Polsce, żeby dopasować E! do potrzeb polskich odbiorców - mówi Tariq Syed, managing director Central Europe w Universal Networks International.
Nowościami październikowej ramówki E! Entertainment będą muzyczne show „Opening Act” w którym gościnnie wystąpią gwiazdy (między innymi Nicki Minaj czy Rod Stewart) czy reality-show „Poślubiona Jonasowi, w którym pojawi się członek popularnego zespołu Jonas Brothers - Kevin Jonas. Widzowie zobaczą także nowe odcinki „Policji mody” czy programu „Z kamerą u Kardashianów”.
Zmieni się także strona internetowa E!, która zyska nowy layout i pojawią się na niej dodatkowe materiały.
Zmiany w kanale dotyczą nie tylko rynku polskiego, ale również innych innych krajów Europy, Azji, Afryki, Ameryki Południowej oraz Australii.
W Polsce kanał E! Entertainment nie jest obecnie szeroko dostępny. Stację oglądać można w cyfrowych ofertach sieci kablowych UPC Polska, Multimedia Polska oraz Vectra. Ten ostatni operator jednak w połowie listopada br. wyłączy stację z swojej oferty (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: E! Entertainment z nową oprawą, logo i programami (wideo)
Już od dawna brak zapowiadanych wersji HD Universal Channel, SciFi Universal i 13th Street Universal.