SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Dziennik' poniżej 200 000 egz.

Średnia sprzedaż "Faktu" i "GW" spadła w lipcu o 5%. Ostro w dół poszybował "Super Express" i "Gazeta Prawna".

W lipcu liderem sprzedaży dzienników ogólnopolskich pozostał "Fakt", wydawany przez koncern Axel Springer Polska. Sprzedaż "Faktu" była jednak niższa o ponad  5 proc. niż rok wcześniej i wyniosła 485 494 egzemplarzy, poinformował we wtorek Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP).

Średnia sprzedaż drugiej „Gazety Wyborczej” wyniosła 401 752 egz. wobec 421 927 egz. rok wcześniej (spadek o 5 proc.). Na trzecim uplasował się „Dziennik” (Axel Springer Polska) - 197 677 egz. (w czerwcu 214.826 egz.  - szczegóły - kliknij).

Kolejne miejsce zajęła „Rzeczpospolita” – 153 215 sprzedanych egz. wobec 152 637 egzemplarzy w lipcu 2005 roku.

Drugi tabloid - „Super Express”- zanotował spadek sprzedaży do poziomu 184 674 egz. z 209 525 przed rokiem.

Większość pozostałych gazet ogólnopolskich również zanotowała w lipcu mniejszą sprzedaż - warto zauważyć duży spadek "Gazety Prawnej" i "Trybuny".

 

Tytułlipiec
20062005
ZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż
ogółem
Średni nakład jednorazowySprzedaż
ogółem
Fakt660360485494708213514649
Gazeta Wyborcza567958401752571663421927
Dziennik361540197677--
Super Express306700184674351072209525
Rzeczpospolita230292153215242496152637
Przegląd Sportowy1414637858714159587169
Gazeta Prawna901856114111523270962
Puls Biznesu30988203332981720766
Trybuna67666189557821821394
Parkiet266718679207008276

dane za lipiec 2006 i 2005

Dołącz do dyskusji: 'Dziennik' poniżej 200 000 egz.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl