'Dr. House' zyskał widzów i wygrywa z konkurencją
Piąty sezon amerykańskiego serialu obyczajowego "Dr. House", któryTVP 2 pokazuje w środy i czwartki o 20.40, ma więcej widzów niżprogramy nadawane w tym czasie przez konkurencyjne stacje.Produkcja notuje też lepsze wyniki niż rok temu.
Osiem pierwszych odcinków piątej serii "Dr.House'a" oglądało na antenie TVP 2 średnio 3,14 mln widzówprzy udziale wynoszącym 21,38 proc. w grupie 4+ i 26,41 proc. w16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchdla Wirtualnemedia.pl. Rok temu, gdy serialpokazywano tylko w czwartki i godzinę później, bo o 21.40 - notowałon gorszy udziały w rynku, które wynosiły 20,18 proc. w 4+ i 22,07proc. w 16-49. Wtedy serial śledziło 2,27 mln osób.
W paśmie emisji "Dr. House'a" Dwójka wygrywa zkonkurencją pod względem osiąganego udziału w rynku.Drugie miejsce z udziałem na poziomie 20,16 proc. zajmuje TVN,który nadaje wtedy "W-11 - Wydział Śledczy", raz pokazywał też filmfabularny. Dalej plasują się: TVP 1 (19,51 proc.; gł."Londyńczycy", "Zagubieni", "Przystań", mecz piłki nożnej, filmy) iPolsat (13,06 proc.; "CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku", filmy,mecze Ligi Mistrzów).
Z profilu widowni serialu wynika, że oglądająnajchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat,mieszkańcy małych i największych miast oraz osoby z wykształceniemśrednim i wyższym.
Dołącz do dyskusji: 'Dr. House' zyskał widzów i wygrywa z konkurencją