„Dobrze że jesteś” w wizerunkowej kampanii Toshiby (wideo)
Pod hasłem „Toshiba. Dobrze że jesteś.” wystartowała pierwsza na polskim rynku wizerunkowa kampania reklamowa Toshiby. Akcję przygotowały firmy Pakaya, Tandem Taren-To i PanMedia Western.
Celem prowadzonej od 22 października kampanii Toshiby jest przede wszystkim ocieplenie wizerunku tej marki, ale także przybliżenie konsumentom szerokiego portfolio jej produktów - nie tylko laptopów, lecz również telewizorów, kamer i tabletów.
- Chcemy zaprezentować inne, bardziej ludzkie podejście do technologii. Zamiast cech i funkcji pokazujemy emocje, bo przecież to one są najważniejsze w życiu każdego człowieka - opisuje Krzysztof Lis, country manager Toshiba w Polsce. - To użytkownicy, ze swoimi codziennymi przeżyciami, są dla nas najważniejsi. Uzasadniają nasze istnienie jako marki oraz nieustannie inspirują nas do tworzenia coraz lepszych produktów - dodaje.
Wykorzystywany w kampanii spot oparty jest na zbliżeniach twarzy ludzi w różnym wieku, widzianych z perspektywy produktu, z którego korzystają w swoim codziennym życiu. W finałowym ujęciu prezentowanych jest 30 różnych produktów Toshiba.
Kampania reklamowa - zaplanowana na 9 tygodni - obejmuje telewizję, internet, kina, a od połowy listopada - także prasę. Akcję rozpoczęła reklama teaserowa emitowana przez kilka dni w telewizji. Kreację kampanii przygotowała agencja Pakaya, realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Tandem Taren-To, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: „Dobrze że jesteś” w wizerunkowej kampanii Toshiby (wideo)