'Dni Otwarte' Peugeota
5 czerwca wystartowała kampania internetowa 'Dni Otwarte' zachęcająca klientów do odwiedzenia salonów Peugeot w całej Polsce.
Kampania ma na celu poinformowanie o premierze Peugeot 207 i zaproszenie ich do odwiedzenia salonów podczas Dni Otwartych 8-11 czerwca, w czasie których każdy odwiedzający ma unikalną szansę na zdobycie „nowego lwa”, poprzez udział w konkursie. Kampania potrwa do 11 czerwca.
Zespół K2 przygotował kreacje do całej kampanii reklamowej „Dni Otwartych” w Internecie. Obejmuje ona swoim zasięgiem największe portale informacyjne, takie jak Onet, Wirtualna Polska, Interia i Gazeta. W kampanii wykorzystywana jest szeroka gama form e-reklamowych, takich jak bannery, billboardy oraz linki czy boxy tekstowe.
Do użytkowników posiadających bezpłatne skrzynki pocztowe utrzymywane w domenie Onet i Wirtualna Polska został skierowany e-mailing z zaproszeniem na Dni Otwarte. Dzięki temu informacja o pojawieniu się nowego Peugeot 207 dotarła do 200 tys. użytkowników darmowych skrzynek mailowych. Istotnym kanałem komunikacyjnym tej kampanii są również wyszukiwarki internetowe. Użytkowników Google do odwiedzenia salonów zachęca box tekstowy, a korzystających z wyszukiwarki portalu Onet - link tekstowy.
Wśród form obecności w Internecie nie można pominąć tak istotnego elementu, jakim jest sama witryna Peugeot 207 – http://www.207.peugeot.pl. K2 przygotowała polską adaptację nietuzinkowego serwisu poświęconego nowej „207-ce”. Serwis zawiera dokładną wizualizację wnętrza, prezentuje stylistykę linii nadwozia oraz przedstawia osiągi i dane techniczne. Ponadto każdy internauta może pobrać ze strony przepiękne tapety, obejrzeć film, czy wybrać dla siebie stylowy gadżet z kolekcji Peugeot 207.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Contacts.
Dołącz do dyskusji: 'Dni Otwarte' Peugeota