“Debata” Tusk-Pawlak z 1,3 mln widzów w Polsacie
Zorganizowaną przez Polsat w miniony piątek “Debatę wyborczą” koalicjantów, czyli Donalda Tuska i Waldemara Pawlaka, obejrzało na głównej antenie stacji 1,31 mln widzów, co dało kanałowi prawie 16 proc. udziału w rynku.
Naziemny Polsat pokazał jednak tylko 10 min. dyskusji, która zaczęła się o 19.08. Całą rozmowę premiera z wicepremierem, trwającą ok. 48 min. można było zobaczyć w Polsat News. Średnia widownia tego programu na antenie stacji informacyjnej wyniosła 150 tys. osób (1,67 proc. udziału).
Dla porównania nadane tuż przed dyskusją “Wydarzenia” miały łącznie w Polsacie i Polsat News łącznie 1,9 mln widzów- wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Ze względu na debatę program ten został skrócony z 25 min. do 18 min.
Polsat zaprosił do debaty też liderów pozostałych partii, które mają kluby parlamentarne, czyli PiS, SLD i PJN, ale odmówili oni udziału (np. szef PJN Paweł Kowal był w Rzymie i nie mógł wrócić do Polski). Stacja decyzję o organizacji podjęła bowiem dopiero w piątek około południa, po tym jak Donald Tusk zapewnił media, że stawi się do debatowania w każdej chwili.
Dołącz do dyskusji: “Debata” Tusk-Pawlak z 1,3 mln widzów w Polsacie